Laatst verslag. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Djevri Fillet - WaarBenJij.nu Laatst verslag. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Djevri Fillet - WaarBenJij.nu

Laatst verslag.

Blijf op de hoogte en volg Djevri

24 Juni 2013 | Nederland, Schiphol

Zondag 17 juni.
Vandaag laatste dag in het hotel en dan op naar de familie. Daar blijven we de laatste week en nog even genieten van de vakantie. Maar voordat we er aan kwamen, wat een rit weer. Twee en een half uur in de taxi gezeten voor eigenlijk maar een kleine stuk. Je wordt gewoon gek van het verkeer. Om elke bocht sta je zoon beetje vast. Brommers, auto, bussen, ach noem het maar op. Eigenlijk zijn die ritten wel lachen, want als de vakantie is afgelopen maak je het niet meer mee.
Uiteindelijk aangekomen via kronkelende wegen, staat de familie ons al op te wachten. Wat een gezelligheid weer. Het zal ook wel weer een drukke week worden. Je weet namelijk niet wanneer je ze weer spreekt dus eigenlijk maakt het niet.
Op naar een mooie en gezellige familie week.

18 juni.
Vandaag met de hele familie wezen zwemmen. Nou wat zal het zijn, 15 personen geloof ik. Wat een gezelligheid we hadden de grootste lol. Het is ook een mooi buiten zwembad. Om een uur of 10:30 waren wij er en tegen 16:00 gingen we weer. In de avond iedereen moe en uitgeput hahaha. Weer een top dag.

20 juni.
Verbrand, dat is het enige wat ik kan zeggen. Ik dacht dat het wel mee valt. Niet dus. Wat doet dat zeer. Ben ook gelijk goed verbrand. Slapen gaat gelukkig wel. Rug liggen met moeite. Heb ik dat ook weer eens mee gemaakt.
Verder gisteren een rustige dag gehad. Mijn vader met mijn oom op de brommer weggeweest om mondkapjes te kopen. Ze hebben hier hele mooie van stof. Hij gebruikt ze voor klusjes en ik ga ze gebruiken voor op de motor.
Gisteren ben ik ook op de brommer weggeweest met mijn nichtjes. Even eten gehaald en de terug weg heb ik gereden. Dan zie je het verkeer ook eens op een andere manier. Wel lachen eigenlijk, maar ik snap nu ook de mondkapjes.

22 juni.
Vandaag lekker rustig aan en nog even lekker genieten van alles om ons heen. Mijn verbranding is nog een beetje pijnlijk, maar de blaasjes zijn gelukkig geknapt. De muggen bulten zijn ook minder, alleen zitten mijn ouders er nu onder. Verder heeft mijn vader de plaatselijke kapper getest. Tja er zit model in, hihihi. En ik heb nog even adressen uitgedeeld en ontvangen van de familie. De buren kwamen ook nog even en natuurlijk werd er weer foto's gemaakt en de eerste traantjes kwamen ook al te voorschijn.

23 juni.
Zo vandaag gaan we alweer naar huis. Ging de tijd snel, nou nee eigenlijk niet. Het was een mooie vakantie. Lang genoeg in ieder geval.
Het werd koffers inpakken en nog even met zijn alleen samen zitten. Weer even foto's gemaakt, want er kwam nog een oom met zijn vrouw en dochter. Die hadden ook nogeen kadootje voor ons. Een cake en een stenen armband voor mijn moeder. Ik kreeg van mijn nichtjes een fotolijst kado met de foto's van ons allen van de afgelopen week. En hij is zo gaaf. Ik had het wel even moeilijk.

We zijn met 2 auto's naar het vliegveld gegaan, want zoon beetje de hele familie moest en zou ons uitzwaaien.

24 juni
We zijn weer in nederland en wat hebben we, regen. Ach we zijn het gewend. Nu op weg naar huis en een lekkere douche pakken. Daarna even heerlijk tot rust komen en een tukkie doen. Morgen begint het dagelijkse leven weer.
Indonesië is weer achter de rug. Heb ik de smaak te pakken. Ja dat kun je wel zeggen. Als de prijs volgend jaar goed is, wie weet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Djevri

Actief sinds 31 Mei 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 4677

Voorgaande reizen:

02 Juni 2013 - 23 Juni 2013

Indonesië

Landen bezocht: