Dinsdag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Djevri Fillet - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Djevri Fillet - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Blijf op de hoogte en volg Djevri

11 Mei 2015 | Indonesië, Batavia

Wat een nacht zeg. Bedden die heerlijk hard lagen en onze kamer aan de kant van de grote weg. Wat een lawaai. Tja wat wil je met een stad die 24 uur druk is. De vraag is eigenlijk met wat.
Volgende dag spraken we de vrouwelijke manager van het hotel en die vertelde dat we de verkeerde kamer hadden gekregen. Tja dat kan gebeuren. Zodra wij even weg gingen. Zouden zij onze spullen overbrengen naar de zelfde kamer die we 2 jaar geleden ook hadden. Top geregeld.
Verder deze dag eigenlijk niks bijzonders gedaan. Ja we hebben besloten om niet naar Malang te gaan, maar gewoon gelijk door naar Bandung. Er rijd namelijk geen directe trein tussen die twee. Ja alleen via Jakarta en daar hadden wij geen zin in. Dus morgen (dinsdag) maar eens even een bus ticket regelen. Wij verblijven dan nu ook wat meer nachtjes in Bandung. Er moet genoeg te zien zijn daar. En waarschijnlijk gaan we vanuit hier gelijk door naar familie als er een bus station is bij Kota Depok. We zullen morgen zien.